środa, 7 listopada 2012

zamieniłam korki na choinkę

Na blogu UHK Gallery ruszył właśnie nowy, świąteczny projekt.
Przez cały listopad nasz zespół DT będzie Was inspirowałam pracami w ramach
Christmas Home Decor.

Na początek moja skromna choinka z korków.
Krzywa bo krzywa ale cudnie błyszczy się w świetle lampek
i jest różowa więc będzie pasowała do dekoracji świątecznych z zeszłego roku.


Choinka wykonana na bazie korków,
z których każdy oklejony został papierem z kolekcji "Herbata z malinami".
Z wierzchu choinkę pokrywa warstwa magicznego brokatu, sztucznego śniegu
oraz ozdobnych guzików i koralików.




I wersja wieczorowa :)


Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. jak cukierek... bardzo świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i pomysłowa! Juz wiem co zrobię ze swoją kolekcja korkow:-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Świetny pomysł, tylko skąd tyle korków...? Przyjdzie mi popaść w alkoholizm do Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki serdeczne za komentarz na moim blogu. Bezcenne! O rany, czy ja mogę ten pomysł z choinką wykorzystać na zajęcia z dzieciakami?? CUDNA. Tylko skąd ja wezmę tyle korków... 14 korków na jedną choinkę... 14x 25dzieci.... uuuuuuuu Chyba nie zdążę tyle wypić przez miesiąc ;) Może za rok zatem zrobię z nimi ten projekt...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne. Bardzo proszę. Pomysł do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... what a great Idea !!!! It looks beautiful !!!
    Tanja

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACJA!!! Ale pomysł! :-)

    OdpowiedzUsuń