niedziela, 20 listopada 2011

Jak One Scrapują - kolorami

Zespół DT Scrapki.pl
zachęca Was dzisiaj do zabawy kolorami.
U mnie kolorowo ale stonowanie
i zdecydowanie świątecznie.
Poniżej znajdziecie kursik
jak przygotować świąteczny tag krok po kroku.




Podstawą kartki jest tag,
możecie wyciąć taką bazę za pomocą wykrojnika
lub samodzielnie.
Następnie przygotowujemy dwie bazy,
również tagowe, jedną nieco mniejszą niż drugą.


Sklejamy je ze sobą a następnie
przeszywamy brzegi.


Przeszytą bazę przyklejamy bo naszej
bazy kartkowej, umieszczając w pierwszej kolejności
ozdobny, gwiazdkowy brzeg.



Nasza baza do kartki gotowa,
teraz przystępujemy do ozdabiania.


Dla ciekawszego efektu, postrzępiłam
brzegi kartki.


Na środku kartki umieściłam
ozdobny element z zakończeniem
chorągiewkowym, który również
nada ciekawy efekt przestrzenności naszej kartce.


Na środku kartki umieściłam
zimowy obrazek, nieco postrzępiony i postarzony.



Kartkę ozdobiłam także prostą
do wykonania harmonijką,
umieszczając ja pod obrazkiem.



Przez dziurkę tagową
przeciągnęłąm równocześnie
dratwę oraz tasiemkę.
Dratwę podłożyłam pod obrazek
a z tasiemki wykonałam ozdobną kokardę.


Dla ciekawszego efektu
umieściłam na obrazku delikatne
deszczowo-śniegowe kropelki
wykorzystując do tego Glossy Accents.
Postarzyłam również brzegi
poszczególnych elementów.


Materiały ze sklepu Scrapki.pl
wykorzystane do wykonanie pracy:


Zajrzyjcie koniecznie na blogi pozostałych projektantek,
gdzie znajdziecie inne, ciekawe triki scrapowe:

Pozdrawiam:)   

22 komentarze:

  1. Przepiękny! Dziękuję za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo. Kursik tez się przyda, ale na co można ten tag zużyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Прелесть!!!!!Спасибо за подробности создания этой красоты!!!)))

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędny tag, dziękuję za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności po prostu! SUPER:) Dzięki wielkie za kurs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Прекрасен арт начин за коледен дух и настроение!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Великолепный тэг !!! супер !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Encza,padam na kolana przed Twoim talentem!
    Dzięki za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczny! Na pewno skorzystam z kilku Twoich pomysłów. Wielkie dzieki za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny tag, aż mam ochotę wypróbować kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny! Jak wszystkie Twoje prace! Dziękuję za kurs!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby takie proste ale u Ciebie wygląda jak prawdziwy majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Красота какая! Спасибо за МК!

    OdpowiedzUsuń
  14. I love coming here .. always so much inspiring perfection .... you are an amazing artist .... fabulous .. hugz x

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kursik! Kartka cudna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nic tylko robić. super! i do tego extra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ta karteczka! Czy mogłabym ją zliftować? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Art Is - bardzo proszę :)
    Encza

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci dziękuję. Mam nadzieję że nie wyszło mi najgorzej :)http://izabellw.blogspot.com/2011/11/drogi-sw-mikoaju.html

    OdpowiedzUsuń